Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

st . apolonia ..

μικρες επαναστατικες πραξεις .. ο μιχαλης παρατάει τη δουλεια του στη ναυτιλιακη .. και φευγει για λευκαδα, με το 1/3 του τωρινου του μισθου .. απλα κουραστηκε και βαρεθηκε την αστικη σχιζοφρενεια .. ο γιωργος τους ακριβοχαιρετα στη φαρμακευτικη που ητανε χρονια .. με status σε ολοκληρη την ευρωπη ..για να βρει λιγο χρονο επιτελους να μεταφρασει τους στιχους του αγαπημενου του τραγουδιστη ..και να βαζει μουσικες σε μαγαζακια στην πλατεια καρυτση .. ο νικος μετρα 5 μερες ακομα και μετα ..εμπρος καλα μου ποδαρακια .. τα αφηνει ολα πισω για να απαγαγει εναν πιγκουινο απο την παταγωνια .. μια χαρα το ειχανε πει καποτε οι belle and sebastian... it could have been a brilliant career .. αντε και στα δικά μας ! θα παρατησω τη θέση του "aeromanager" ..και κάπως .. (ακόμα δεν το έχω ολοκληρώσει στο μυαλό μου πως!) .. θα παίζω μουσική μαζι με τον beirut ! κλαρινέτο .. και θα πίνουμε όλοι μαζί λίτρα αλκοολ και θα ανεβαίνουμε ολομέθυστοι στη σκηνή .. όπως τότε στο φάληρο .. που μετά βγήκε εκείνη η θεόχαζη sophie solomon με το βιολι της (κυριολεκτικα κ μεταφορικα) και χάλασε όλο το μαγευτικό Feeling της βραδιάς ..
έχω καιρό να γράψω κ το μυαλό κατεβάζει όλες τις "άχρηστες πληροφορίες της εβδομάδας" μαζεμένες ..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

γραψε και εμενα στο κλαμπ της φυγης..ισως και εγω καμια μερα