Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

βιος και πολιτεια ..


αγια νοσταλγια ..αγια λησμονια.. αγια μοναξιά ..
λιγο πριν να φυγω για τη βαρσοβια .. κατεβαινω στο υπογειο να ψαξω τι βιβλιο θα εχω για παρεα στο ταξιδι .. πετυχαινω τον κυρ σταυρο ,οπου αναμεσα σε excel και ισολογισμους . δε σηκωνει δευτερη κουβεντα .. μα καλα ..εισαι απο τη μυρτια κ δεν εχεις διαβασει το ζορμπα ? ειναι καποιες στιγμες .. που από μια σύμπτωση , ανακαλύπτεις κάτι μαγικό .. το πρωί δε θελω να φτάσουμε γρήγορα στο μοναστηράκι .. λίγες σελίδες ακόμα να διαβάσω ..
" να..μια μερα περνουσα απο ενα χωριουδακι .. ενας μπαμπογερος ενενηντα χρονων φυτευε μια αμυγδαλια .. "ει παππουλη,του κανω..μυγδαλια φυτευεις;" και αυτος σκυμμενος ετσι οπως ηταν στραφηκε και μου κανει ... "εγω παιδι μου ενεργω σα να μαι αθανατος " ..κι εγω του αποκριθηκα ,ενεργω σα να ταν να πεθανω την πασα στιγμη ..ποιος απο τους δυο μας εχει δικιο αφεντικο ; "
το ξερεις πως το ονομα σου θα μπορουσε να εχει μεσα του μια ανοιξιατικη γιορτή .... ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: