Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

siera leone ..

αυτη την περίοδο .. αγαπαω τη μυρωδια που αφηνει στα χερια η φλουδα των μανταρινιων ..και σιχαινομαι την "αναγκαστικη" κοινωνικότητα ..
η αγαπημένη μου ιστορια τους τελευταιους μήνες..
πρωί ..διαδρομη με το τραινο πηγαινοντας προς δουλεια..κλασσικα δεν εχω φορτισει το mp3 ..και εχω στησει αυτι να περασει η ωρα ..
στην καλλιθεα..
κλασσικος σταθμος για αγορακια και κοριτσακια απο τη σιβυτανιδειο...
μια κυρια πιανει κουβεντα σε ενα απο αυτα που ειναι απο την αφρική ..
-αχ αγοράκι μου ..λένε πως εσεις οι αφρικανοί ειστε πολυ καλοι ανθρωποι ..
(το διαβολακι με το αγγελακι παλευει μεσα μου ..καλοσυνη η κάπου παει η κουβέντα .. )
- αληθεια ..μηπως ξερεις αν στη σιερα λεονε εχουν .. κτηματολόγιο ??
ο θειος μου βλεπεις ειχε ενα καζινο εκει και θελω να το βρω.. κοινως η κυρια εψαχνε την προικα της ενω ο λευκος της θειος εσκιζε τους καλους αφρικανούς ..

η φατσα μου ειχε παρει τη φυσιογνωμια φρικαρίσματος ..
οπως εκεινα τα icons του msn ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: