Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Laugh !

σαββατο μεσημερι .. σε ενα απο τα πιο αγαπημενα μου μερη ..
βιβλιοπωλειο "κιβωτος" .. πειραιάς .. και απο παιδάκι .. να χανομαι ανάμεσα στα βιβλια του ελυτη .. και του μπουκοφσκι .. ..μην εχοντας ιδεα ποιοι ειναι όλοι αυτοι ..και πως θα μας διαμορφωσουν μεγαλωνοντας ..το μονο που ειχα στο μυαλό μου .. εαν η "όμορφη πολη"ειναι στη θέση της.. εκεινα τα μικρα ξυλινα σπιτάκια .. που το ένα διπλα στο αλλο ..με τις κόκκινες και τις πράσινες σκεπές τους..δημιουργουσαν μια μεθυσμένη πολιτεία..
¨χορτάσαμε εκείνο το βράδυ γέλια " .. μου λεει ο κυριος δ. , ενω μου εξιστορεί τις βολτες τους στα βουνα της γαλλιάς.. και αναλογιζομαι ..
ποσα απογευματα.. πόσα μεσημερια .. εχουμε χορτασει γελια ...
η μαμα γελαει πολυ χαρακτηριστικά .. τρανταζονται οι ωμοι της και κάνει πολυ ωρα να..επανερθει ! ο μπαμπας χτυπαέι τα χέρια του δυνατά.. συνηθως απο ενθουσιασμό,οχι τόσο απο γέλια.. το αγαπημενο μου ειναι οταν γελάει ο παππούς .. γελαει με την ψυχή του ! και εκει καταλαβαίνες πως τελικα τα χρονια ειναι ενα απλο νουμερο ..και η παιδικότητα ερχεται και κατσικωνεται στις ψυχες και τις ζωες μας..και δε λεει να φύγει ! μάλιστα οταν γελάει.. ειναι πολυ αστείος γιατι του χουν πεσει 2-3 δόντια ..!οποτε καταλαβεινετε το αισθητικο κομματι..
συλλογίζομαι ..
εαν μαζευα τα γέλια με τα κιλά .. ποιος θα κέρδιζε στο παιχνίδι της ζυγαριάς .. ?
ο νικος ..ο μανος.. η μαριαννα .. ο σταυρος.. η κατερινα..
και εδω δε βαζω μονο τα πρωτα γραμματα,αλλα ονοματα ολοκληρα!
οιτυλο .. και ξαφνικά πετάγεται μπροστα μας μια φυσιογνωμια βγαλμένη απο ταινία τρόμου .. γελια και φωνές .. οδηγάμε 4ωρες .. manu chao ..και παρατηρησε κανεις εκείνο το πόνυ στη φωτογραφία ? μα ξαφνικα εμφανίστηκε ?στη θεσσαλονική η μ. εχει αναλαβει να με καλωπίσει .. ξαφνικά ολοι σκασμενοι στα γελια τριγυρω.. μεχρι να με δω σε καποιο ξεχασμένο καθρεφτη ,αναρτιομουν το λογο! καθαρα δευτερα.. ιεροτελεστια καθε χρονο ..και μαζευομαστε στο δυωροφο σπιτι στο κερατσινι ..μεχρι να καταληξουμε να σερνομαστε στις σκαλες του μανου κα να φωναζουμε στη μαμα του "Ασε με να ζησω τη ζωη μου!" ... βολτες στη λεκκα .. τα ξημερωματα να μας βρισκουν εξω απο παρηκμασμενα μπαρ του μεταξουργειο ..και καπως.. με καποιο τροπο .. να ειμαι ετοιμη να σκασω απο τα γελια ,καθε φορα που ο νικος κολλαει τις βρωμικες πατουσες μου στα μαγουλα τουμανωλη,ενω εκεινος οδηγαει.. ευληγισια,δε νομιζετε ?!
δεν υπαρχει πιο όμορφο πράγμα απο το να περναν τα χρόνια ..
... και να περνάν μοιρασμενα ...
.και να μεγαλωνεις μεσα απο τους αλλους..και οι αλλοι μέσα απο εσένα ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: