Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

sunday evening just keep on rolling ..

περίεργες μέρες οι κυριακές ..
μπορούν να σε πιάσουν απο το συναίσθημα και να σε χτυπήσουν ωσαν χταπόδι στον τοίχο ..

πρώτες μαγειρικές απόπειρες ..σουτζουκάκια κοκκινιστά .. και ανάμεσα σε αλάτια και πουμαρό .. το ραδιόφωνο να παίζει τα κλασσικά τραγούδια της κυριακής .. που ίσως ...να φαίνονται λιγουλάκι ακόμα πιο σπουδαία απλα και μόνο επειδή τους έδωσε λίγο χρόνο ..
συγκινούμαι .. είναι ένα τραγούδι της αλεξίου ..που δε μου έρχεται με τίποτα αυτη τη στιγμή στο μυαλό .. που έλεγε κάπως .. πως τα κράβια μου θα ναυαγησουν όταν σε δω να κλαις .. μεγάλες και τρυφερες αλήθειες μέσα από το λαικό τραγούδι .. επίσης το τραγουδάκι αυτό έλεγε πως εισαι ο ήλιος έξω απο το παραθύρι μου ..μου μου φερε στο μυαλό εκείνο το κομμάτι απο τους Velvet .. i ll be the light out of your door .. to show that you are on ..


ξέρετε τι είναι η σιγή ασυρμάτου ?

sunday comes and sunday goes ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: