Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Am I free ?

Ελευθερος χρόνος εκεί που δεν το περιμένεις !
απελπισια απο την προσπαθεια να ανεβεις κεντρο ..και επι τοπου στροφη και βουρ πίσω ..
βολτα πρωινη στην αγορά του πειραιά λοιπόν ..
χαζευοντας στοιβαγμενα αυγα , σκεφτόμενη ποοοσο πια παραγωγικοι κοκκορες υπαρχουν !
λεβαντα σε σακουλάκια που θα μοιραστουν σε φίλους .. για να αρωματισουν τα συρτάρια τους ..
σαπουνια απο λαδι γαρδενιας .. και επιστροφη στην απλότητα ..
οι κεραιες μου πιανουν μια κουβεντα στην πειραως τις προάλλες ..
οπου δυο φιλες ειναι εκστασιασμένες .. επειδη,λεει,τα νεα λοφτ στο γκάζι εχουν μεσα γυμναστηρια και πισίνα ..αμέ ! βρε αντε στα χωρια και στα νησιά σας και βουτηξτε τις πατουσες σας στη θάλασσα.. και ξεφλουδιστε και ενα μανταρίνι να σας παρουν οι μυρωδιές..
για αυτο φτασαμε εδώ που φτάσαμε .. μαλλον,και για αυτό ..
γιατι ξεχνάμε από που ξεκινήσαμε .. και πως να θυμηθεις που θες να φτάσεις .. εαν δε θυμασαι απο που ξεκινησες ,παρακαλω?
απλα και ταπεινά ..
και με μια ζορικη ελευθερια στο μυαλό ... αλλα εκεί ..να επιμένετε !
και εας θεωρηθειτε γραφικοί ..
"ανηφοριζουνε πομπες ..και μπαινει ο μέγα τράγος ..φοραει τενεκεδενιο στεμμα..και ενα ζευγαρι παρωπίδες " .. τραγουδαγε ο θειος νιονιος χρονια πριν .. "ωχ πηδω χοροπηδω και εχω ενα τσιρκο ηλεκτρικο μες στο μυαλο μου ..μες στο μυαλο μου που εχει ορια και μια ελευθερια ζορικια..αλοιμονό μου .."
ενω ο κυριος wax tailor αναρωτιοταν ..
am i free ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: