Κυριακή 16 Μαΐου 2010

ιστορια νο1


Μικες όμορφες ιστορίες .. έτσι για κόντρα στο καιρό ..


Πρωι καθημερινής .. περνάω για την κλασσική καλημέρα σε παππου και γιαγιά ..κάτι έχει αλλάξει όμως σημερα ! " ρε γιαγιά .. φοράς σκουλαρίκια ? αφου είσαι με τις πυτζάμες ..".. μου χαμογελαει τρυφερά και τα μάτια της γυαλίζουν απο συγκίνηση .. " ε μωρέ ..ο παππούς σου..τώρα που βγήκε να πάρει μπαταρίες για το πιεσόμετρο .. μου έφερε δώρο τα σκουλαρίκια για τα 60 χρόνια που είμαστε μαζί " ... εαν κάτι μου πατάει το κουμπι της συγκινησης .. είναι αυτός ο ερωτας που οι μεγάλοι άνθρωποι νιωθουν ο ένας για τον άλλο .. και η παιδικότητα που ερχεται στην επιφάνει πάνω απο ένα πιατο με αγγινάρες μαλωντας ο ενας τον άλλον επειδη αγορασε 7 μελιτζανες αντ για 2 ..

πριν ένα χρόνο περιπου .. κυριακή πρωί .. πρωινος καφές και κλασσικό ξεφύλισμα εφημερίδων .. και εκει που πινω το καφεδάκι μου ..πατάαω ενα κλάμα .. μα τι κλάμα ! η αδελφη μου έντρομη .. να αναρωτιεται τι εχει συμβει .. στην ¨καθημερινή" εχει αφιέρωμα στους παππουδες κ στις γιαγιάδες .. που μοιράστηκαν τη ζωη τους εν μέσω πολέμων,δυστυχίας κ ευτυχίας ..μεγαλώνοντας παιδιά και εγγόνια .. και μαγειρεύοντας κοκκορες κοκκινιστους για το κυριακάτικο τραπέζι .. και τους εβλεπες με χερια ροζιασμενα και μάγουλα ροζουλί να χαμογελάνε ο ενας δίπλα στον άλλον ..

η μοναξιά μας τρωει μεσα μας σιγα σιγά και εμεις το παιζουμε Large κάνοντας παντιερα τη δηθεν ανεξαρτησία μας ..


"γιατι εαν δεν πεθαινουμε ο ενας για τον άλλον,είμαστε ήδη νεκροι "

Δεν υπάρχουν σχόλια: