Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

silence //

βράδυ καλοκαιριου ..πολλά χρόνια πριν .. συναυλια μάλαμα στο θέατρο βράχων .. με εχει πιάσει μια απιστευτη λιγούρα ... και απο μακρια βλέπω ενα όμορφο αγοράκι να κάθεται οκλαδον στο ηχείο , και να μασουλάει πατατάκια με ρίγανη .. " γεια ..αλλα επειδή πεινάω..θα μου δώσεις .. "?? λίγο μετά καταληγω με ολόκληρο το σακουλάκι ..
χρόνια μετά o "σπυρτούκος",το αγορι απο εκείνο το βράδυ κ εγω βολταρουμε με ενα κατεστραμμένο ποδηλατο στην πειραιώς .. εκείνος στο τιμόνι,εγω στη σέλα και να ακροβατουμε αναμεσα στα αυτοκίνητα γελοντας μη βρεθουμε καταμεσης του δρόμου .. τον προσκαλω γα χορό στον κρατήρα ..και εκει που μοιραζόμαστε ρακές και καρσιλαμάδες .. μου λεει με παράπονο.."πως εαν αποφασιζα καποια στιγμή να βρώ εναν τόπο να αράξω .. να εδω θα ηθελα να ειμαι τα απογευματα .. μέσα σε αυτα τα απογευματα του μοιράσματος .. " ..
το πρωί ..σοκάρισμένη απο τα νεα της ημέρας .. αρχιζω και κοιτάω τα ονόματα των παιδιών που ξεκινησανε για τη Γάζα .. ανάμεσα σε αυτα.. και ο "σπριτουκος " ... και ξαφνικά εκείνα τα γελια του απογευματος μετουσιωθηκαν σε τεραστια θλιψη ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: