Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

running wild




εάν πάταγα ένα κουμπάκι..ή έστω εαν έβρισκα τη μηχανή του χώρου..θα έμπαινα μέσα κ θα βγαινα μαυρισμένη στην παραλία της Αλυκής στην Κίμωλο.. κάτω από την αγαπημένη μου αλμύρα,θα έφτιαχνα το σπιτικό μου..το γαλάζιο μαντήλι απο την Ινδία που κατάντησε ψάθα...τα γυαλία-φάντασμα που όλο τα έχανα .. και φυσικά σταφύλια κ βανίλιες από την Κρήτη .. το socialιzing επιλεκτικό .. καμία μπύρα από τον Πασαμιχάλη κ κλασσικό καλοκαιρινό soundtrack οι μουσικές του Μάλαμα .. α,αν τελικά τα κατάφερνα .. αυτή τη φορά δε θα βούταγα το mp3 στη θάλασσα !!
το θέμα είναι όλο αυτό το όμορφο feeling του καλοκαιριού πως θα το διατηρήσουμε .. με 2 στάλες μέλι , ποδηλατοβόλτες και μπριζολάκια στον Ηλία .. μα γιατί πρέπει συνέχεια να γράφω για φαί ?!
νομίζω πως έχω πάρει το καλύτερο γραφείο.. ! χαζολογάω έξω απο το παράθυρο τα δεντράκια που έχουν πάρει τα πάνω τους κ κατασκοπεύω τη Νίκης μήπως κ περάσει ο Φραγκάκης.. παλιές,καλές εποχές...ανέμελες .. που η Μαίρη Blue ανέβαινε σαν το roadrunner τις σκάλες για να μου πει πως το pop idol μου μόλις πέρασε.. κ να τρεχαλητά και γέλια στη σκούφου .. ανεμελιά για το φθινόπωρο αυτό.. τίποτα περισσότερο η λιγότερο ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: