Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

taak


χαζολογάω βλέποντας βιντεακια των sigur ros στο you tube..θυμάμαι την πρώτη πρώτη φορά που τους άκουσα .. κλασσικά ο νίκος που τον είχα βάλει υπεύθυνο να οσφρίζεται νεες μουσικές .. φέρνει ένα παράξενο cd με ένα εμβρυο που ήταν σαν αγγελάκι .. με κάτι φτερά κολλημένα .. δεν του δίνω καμία απολύτως σημασία γιατί είχαμε να επιλύσουμε τις διαφορές μας στο scrabble .. υιοθετώ τους sigur ros και τους ερωτευομαι ..σιγά σιγά .. στην αρχή με δυσκολεύανε.. στα ισλανδικά ? και μάλιστα σε μια διάλεκτο που δεν υπάρχει ? και τι είναι αυτά τα πυροτεχνήματα που ακούγονται στο Olsen olsen ?από τότε νομίζω πως έχουν περάσει γύρω στα 7 χρόνια ..και κάθε φορά που τυχαίνει να ακούσω σφίγγεται το στομάχι μου και το μυαλό τρέχει σε φιόρδ και δάση με κέδρους .. η πιο όμορφη στιγμή.. που έχω συνδέσει με τους sr.. ιούλιος του 03 ..μόλις έχω γυρίσει από βέλγιο .. τρεχοντας ανεβαίνω την ερμου γιατί έχουμε αργήσει .. o νίκος με περιμένει παρακμάζοντας στα everest ..τρόλευ 12 και θέατρο βύρωνα .. είμασταν ελάχιστοι το βράδυ εκείνο .. λίγοι και καλοί ! κάποια στιγμή αρχίζουν και τρέχουν τα μάτια μου .. ένα συναίσθημα τόσο έντονο που δεν το ελέγχω με τίποτα .. ξεσπάω σε κλάματα .. και γυρνάω στο νίκο ... που ως πιο λογικός , θα με "συνέφερε" γιατί το είχα χάσει από το κλάμα .. γυρνάω,λοιπόν,να με κάνει μια αγκαλιά .. και όχι μόνο δε με συνέφερε,αλλά και εκείνος κλαέι με λυγμούς .. μου κρατάει το χέρι και με σφίγγει τόσο πολύ που θα σκάσω .. κατηφορίσαμε με κάτι μάτια κατακόκκινα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: